Blog

Latest Industry News

Πόσο αποτιμάται το λογότυπο της Tesla

λογότυπο της tesla

Αυτό που έχει καταφέρει η Tesla μέσα σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα είναι να καθιερωθεί ως ένα από τα πιο «βαριά» ονόματα στον ανταγωνιστικό χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας και όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση. Οικονομικοί αναλυτές κάνουν λόγο μάλιστα για ένα «επιχειρησιακό θαύμα» την τόσο σύντομη εξέλιξη και άνοδο μιας εταιρίας. 

Λίγα περισσότερα για το λογότυπο της Tesla

Στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής η Tesla εκπροσωπεί ένα σύνολο αξιών. Ωστόσο δεν παύει η εταιρία να αντιμετωπίζει προβλήματα με τα οικονομικά της. Για αυτόν τον λόγο παρατηρούνται περιορισμοί και καθυστερήσεις στην παραγωγή και διάθεση των μοντέλων της. Επιπρόσθετα έχουν παρατηρηθεί καθυστερήσεις σε λανσαρίσματα νέων μοντέλων στην αγορά. Καθυστερήσεις που έχουν να κάνουν με το χρονοδιάγραμμα που η ίδια η εταιρία έχει θέσει και που είναι οφθαλμοφανές ότι οφείλονται σε περιορισμούς στους διαθέσιμους πόρους. 

Αυτός είναι και ο λόγος που οι εκτιμητές αλλά και χρηματιστηριακοί αναλυτές των Ηνωμένων Πολιτειών θεωρούν πως η εταιρία χρειάζεται μια «γερή» αναχρηματοδότηση. Το ύψος της χρηματοδότησης μάλιστα μπορεί να χρειαστεί να είναι τόσο υψηλό που να πρέπει η εταιρία να βάλει σε υποθήκη ακόμη και την εμπορική της ονομασία και υπόσταση.

Autobesikos.gr

Αυτό που έρχεται αμέσως στο μυαλό κάποιου είναι πόσο μπορεί να αποτιμάται το λογότυπο της Tesla στις ημέρες μας? Το πιο πρόσφατο παράδειγμα που έχουμε είναι η αποτίμηση του λογότυπου της Ford και την περίοδο που η εταιρία μπήκε σε μεγάλη ύφεση λόγω των επισφαλειών από τα υψηλά κόστη σε συνταξιοδοτικά προγράμματα των στελεχών της. Η τότε αποτίμηση για την μάρκα που είναι έναν αιώνα ζωντανή, ήταν τα 8 δις δολάρια. Με κριτήριο αυτό και την εκτίμηση των αναλυτών που κοστολογούν την Tesla στα 4-5 δις μπορεί να αντιληφθεί το «επιχειρησιακό θαύμα» που έχει επιτύχει ο Elon Musk

Αναμφίβολα η Tesla αποτελεί το πιο βαρύ λογότυπο στην ηλεκτροκίνηση και το αξιοθαύμαστο είναι το μικρό χρονικό διάστημα που χρειάστηκε ο επιχειρηματίας για να εδραιώσει την μάρκα σε μια τόσο δύσκολη και ανταγωνιστική αγορά. Αν αντιληφθεί κανείς ότι ο επιχειρηματίας έχει στον αντίποδα τα λόμπυ του πετρελαίου παγκοσμίως, μπορεί να καταλάβει και καλύτερα γιατί οι αναλυτές μιλούν για θαύμα. 

Τώρα αν η εταιρία συνεχίσει να μεγαλουργεί στο μέλλον και να κάνει την ηλεκτροκίνηση στο αυτοκίνητο προσιτή για όλους, είναι κάτι που μόνο ο χρόνος μπορεί να μας το απαντήσει.

Αναζητάτε ένα Τεχνολογικά Εξελιγμένο, Ατρακάριστο & Εξαιρετικό Αυτοκίνητο από 1ο Χέρι?

Back to top