Tesla, Διάγνωση Βλαβών & Αυτόματη Παραγγελία Εξαρτημάτων
Tesla, Διάγνωση Βλαβών & Αυτόματη Παραγγελία Εξαρτημάτων

Tesla, Διάγνωση Βλαβών & Αυτόματη Παραγγελία Εξαρτημάτων

Κάθε πρωτοπόρος έχει να αντιμετωπίσει τα πρώτα προβλήματα μέχρι να εξελίξει τη τεχνολογία του και να είναι αξιόπιστος σε αυτό που προσφέρει. Έτσι και η Tesla καλείται να αντιμετωπίσει τα προβλήματα αυτά και ότι έχει να κάνει με τη παραγωγή σε αυτοκίνητα αλλά και τη μετέπειτα συντήρηση, προγραμματισμένη ή μη. Ήδη πολλοί ιδιοκτήτες παραπονούνται για τους χρόνους παράδοσης τόσο των αυτοκινήτων όσο και των απαιτούμενων εξαρτημάτων μετά τη πώληση. Με δεδομένο ότι δεν υπάρχουν στατιστικά βλαβώω, η εταιρία δεν μπορεί να προγραμματίσει τα αποθέματα της σε ανταλλακτικά και να παρατηρούνται σημαντικές ελλείψεις.

Tesla και διάγνωση βλαβών

Ο γνωστός στους περισσότερους ιδιοκτήτης της Tesla, ο Elon Musk έχει στρέψει τη προσοχή του στη λύση αυτών των προβλημάτων και στη βελτίωση της εξυπηρέτησης και της ικανοποίησης των πελατών μετά από τη πώληση. Έτσι η Αμερικανική εταιρία, έχει εξελίξει και θα εξοπλίζει τα αυτοκίνητα της με ένα σύστημα αυτοδιάγνωσης βλαβών και φθορών.

 

Τα αυτοκίνητα μέσω αισθητήρων θα μπορούν να βρίσκουν φθορές και βλάβες και να ενημερώνουν τον ιδιοκτήτη μέσω της μεγάλης multimedia οθόνης που βρίσκεται στο εσωτερικό κάθε Tesla. Ο οδηγός θα λαμβάνει ένα σχετικό μήνυμα όπως “στο σύστημα διεύθυνσης του Model 3 έχει βρεθεί μια ασυνήθιστη κατάσταση.”

 

Ο κάθε ιδιοκτήτης έχει στα αγαπημένα του ένα σημείο εξυπηρέτησης οπότε αν χρειάζεται κάποιο εξάρτημα, το αυτοκίνητο βάζει αυτόματα τη παραγγελία και ενημερώνει τον οδηγό για τη κατάσταση της παραγγελίας. Ο οδηγός λαμβάνει ένα ενημερωτικό μήνυμα που λέει ότι το εξάρτημα έχει ήδη σταλεί στο σημείο εξυπηρέτησης Tesla της επιλογής σας, και προτείνει στον οδηγό να κλείσει ένα ραντεβού για την άμεση αντικατάσταση ή επισκευή.

 

Κάποιος θα σκεφτεί ότι το αυτοκίνητο θα βάζει μόνο του παραγγελίες και θα υποχρεώνεται ο ιδιοκτήτης να επισκέπτεται το σημείο εξυπηρέτησης συχνά-πυκνά. Δεν είναι έτσι όμως, γιατί στην περίπτωση που ο οδηγός κρίνει ότι δεν είναι απαραίτητη η αντικατάσταση του συγκεκριμένου εξαρτήματος, μπορεί να δηλώσει ακύρωση και να την οργανώσει σε δεύτερο χρόνο που εκείνος επιθυμεί.

 

Παράλληλα, η εταιρία έχει κάνει τις σχετικές αναβαθμίσεις, έτσι ώστε η εφαρμογή αυτή να δίνει πληροφορίες για τις διαδικασίες προγραμματισμένης συντήρησης των οχημάτων της, την εξυπηρέτηση γενικότερα και την παραλαβή των αυτοκινήτων.

 

Πηγή: CNN Greece

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας για να λαμβάνετε προσφορές και νέα.

Η Autobesikos ιδρύθηκε το 1975 και με την κορυφαία εξυπηρέτηση, την αξιοπιστία και τις ολοκληρωμένες υπηρεσίες συνεχίζει με συνέπεια την πορεία ανάπτυξης.
Copyright © 2020. All rights reserved.