Τι είναι πλέον περιττό για μια BMW σειράς M?
Τι είναι πλέον περιττό για μια BMW σειράς M?

Τι είναι πλέον περιττό για μια BMW σειράς M?

Πριν όχι και πάρα πολλά χρόνια για τους λάτρεις της γρήγορης οδήγησης και των σπορ αυτοκινήτων, το κιβώτιο έπρεπε να είναι οπωσδήποτε μηχανικό για να έχει ο οδηγός τον απόλυτο έλεγχο της απόδοσης του κινητήρα.

 

Αυτή η προτίμηση ήταν λογική εκείνα τα χρόνια γιατί τα αυτόματα κιβώτια είχαν λίγες σχέσεις, ήταν αργά και είχαν πολλές ιδαιτερότητες. Πάνω σε όλα αυτά, περιόριζαν την απόλαυση της σπορ οδήγησης και επιβάρυναν την κατανάλωση καυσίμου σημαντικά.

Τι ισχύει σήμερα στο κέντρο έρευνας & ανάπτυξης της BMW?

Δεν χωρά αμφιβολία ότι στην αυτοκίνηση, η τεχνολογία και στα κιβώτια ταχυτήτων έχει κάνει άλματα. Το κύριο είναι ότι έχουν αυξηθεί σημαντικά οι σχέσεις των κιβωτίων αυτών. Σε κάποια αυτοκίνητα διατίθενται αυτόματα κιβώτια με δέκα σχέσεις. Το σύνηθες πλέον είναι οι επτά ή οκτώ σχέσεις σε ένα αυτόματο κιβώτιο ενός αυτοκινήτου τελευταίας τεχνολογίας.

 

Ο επικεφαλής ανάπτυξης της σειράς M της BMW, δηλώνει ρητά ότι τα αυτόματα κιβώτια υπερτερούν πλέον σε όλους τους τομείς έναντι των μηχανικών. Τα χειροκίνητα σασμάν είναι πλέον πιο αργά από τα νέας τεχνολογίας αυτόματα και σε πολλές περιπτώσεις καταναλώνουν περισσότερο από τα αυτόματα. Οι απόψεις του επικεφαλή της BMW, Frank Van Meel έχουν καταγραφεί σε Αμερικάνικο περιοδικό αυτοκινήτου.

 

Χαρακτηριστικά αναφέρει ότι τα μηχανικά κιβώτια της σειράς M της BMW είναι πλέον άνευ ουσίας σε σχέση με τα αυτόματα αλλά ο τελικός πελάτης είναι αυτός που μας κατευθύνει. Όσο οι πελάτες μας τα ζητάνε, εμείς θα προσπαθούμε να τα εξελίσσουμε και να τα διατηρούμε στην παραγωγή.

 

Όπως έγινε κατανοητό υπάρχει ακόμη κοινό της σειράς M που επιθυμεί να έχει μηχανικό κιβώτιο στο εξαιρετικό αυτό σπορ αυτοκίνητο. Για αυτό λοιπόν η BMW ενώ αυτό το στοιχείο εξοπλισμού το θεωρεί πλέον περιττό, συνεχίζει να το προσφέρει στις Μ2 και Μ4. Η Γερμανική εταιρία επίσης έχει στα πλάνα της να το διατηρήσει και στην νέα Μ3 που θα παρουσιαστεί.

 

Από την άλλη η κορυφαία Μ5 αλλά και οι Χ5, Χ6, Χ4 και Χ3 σειράς Μ διατίθενται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο χωρίς την επιλογή μηχανικού.

 

Ωστόσο ο manager της BMW τόνισε ότι τα πάντα είναι θέμα της προσφοράς και της ζήτησης. Τέλος, θα δει κανείς πολλά μοντέλα της BMW να προσφέρονται μόνο με αυτόματο κιβώτιο.

 

Πηγή: CNN Greece

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας για να λαμβάνετε προσφορές και νέα.

Η Autobesikos ιδρύθηκε το 1975 και με την κορυφαία εξυπηρέτηση, την αξιοπιστία και τις ολοκληρωμένες υπηρεσίες συνεχίζει με συνέπεια την πορεία ανάπτυξης.
Copyright © 2020. All rights reserved.