Για την μακρά ιστορία της Peugeot που ξεπερνά πλέον τα 120 χρόνια, έχουμε να πούμε ότι χωρίς αμφιβολία έχει καταφέρει να τραβήξει τα βλέμματα με το ιδιαίτερο design. Εκτός όμως από την σχεδίαση, έχει πολλά σημαντικά μοντέλα που άλλαξαν τον ρου της ιστορίας. Για παράδειγμα το θρυλικό 504 που μέχρι και στις ημέρες μας είναι ένα από τα αυτοκίνητα που θα συναντήσει κάποιος πολύ συχνά σε χώρες της Αφρικής. Αυτό αποεικνύει την τεράστια αξιοπιστία του μοντέλου στις πλέον αντίξοες συνθήκες, αλλά και τις πολύ μικρές ανάγκες συντήρησης.

Το θρυλικό Peugeot 504 ήταν ένα αυτοκίνητο με πολλές εκδόσεις, ωστόσο αυτή που κερίζει τις εντυπώσεις με την απαράμιλλη σχεδίαση, το σπάνιο look και με την φινέτσα, είναι η Coupe έκδοση. Την σχεδίαση του 504 coupe υπογράφει ο οίκος Pininfarina και για πολλούς ήταν το πιο premium αυτοκίνητο εκείνης της περιόδου. Η παραγωγή του είχε ξεκινήσει λίγο νωρίτερα από το 1970 και σταμάτησε το 1983. Ένας αρκετά δημοφιλής κινητήρας του 504 Coupe για την εποχή ήταν ο εξακύλινδρος. Μέσα στους λάτρεις αυτής της έκδοσης, συμπεριλαμβάνεται και ο ιδρυτής της Ferrari, ο Enzo.

PEUGEOT-E-LEGEND-5

Γιατί όμως μιλάμε για το Peugeot 504 και όχι για το E-Legend?

Ο λόγος είναι ότι αυτό το εμβληματικό αυτοκίνητο ήταν η έμπνευση της ομάδας σχεδιαστών της Peugeot για το concept car που ακούει στο όνομα Peugeot E-Legend. Ο οίκος Pininfarina επίσης υπογράφει την σχεδίαση του πρωτότυπου μοντέλου της Peugeot και το DNA του προκάτοχου περνάει με επιτυχία στο E-Legend. Τα σχεδιαστικά στοιχεία είναι παρόμοια τόσο στο μπροστινό όσο και στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Αξίζει να αναφέρουμε ότι ακόμη και το σήμα είναι ακριβώς αυτό που έφερε το Peugeot 504 πριν από μισό αιώνα. Ωστόσο, τα πίσω φωτιστικά σώματα φέρουν την σχεδιαστική φιλοσοφία των 5008 και 3008. Ίσως είναι το μόνο στοιχείο σχεδίασης που έρχεται να εναρμονίσει το παλιό με το νέο.

PEUGEOT-E-LEGEND-6Στο εσωτερικό του σύγχρονου πρωτότυπου αυτοκινήτου, διακρίνει κάποιος τα καθίσματα που σαφώς παραπέμπουν στην θρυλική περίοδο του Peugeot 504. Η τεχνολογία αιχμής επίσης δεσπόζει στο εσωτερικό του E-Legend με πολλές οθόνες LED, 2×12″ που βρίσκονται στα σκιάδια, 2×29″ στις πόρτες και άλλη μια μεγάλων διαστάσεων (49″) στο μπροστινό μέρος του συνοδηγού. Το E-Legend γίνεται πλήρως αυτόνομο για όποιον το επιθυμεί. Το τιμόνι “κρύβεται” και δίνει περισσότερο χώρο και αίσθηση ελευθερίας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Επίσης, έχει χρησιμοποιηθεί βελούδο για τα καθίσματα, προκειμένου να δώσει το γαλλικό εργοστάσιο άλλη μια vintage πινελιά στο εκπληκτικό αυτό αυτοκίνητο.

 

 

Το concept car της Peugeot με το όνομα E-Legend δεν θα μπορούσε να μην είναι και ηλεκτροκίνητο. Αυτό μπορεί να το διαπιστώσει κάποιος παρατηρητικός, και πέραν από το “Ε” στην ονομασία, από την κλειστή μάσκα. Ο κινητήρας του αποδίδει ισχύ 426 ίππων με ροπή 800 Nm. Η ισχύς αυτή μεταφέρεται στους πίσω τροχούς και βασίζεται στην τροφοδοσία μιας μπαταρίας των 100kWh. Για εκείνους που αναρωτιούνται για την αυτονομία του πρωτότυπου αυτοκινήτου, η απάντηση είναι ότι μπορεί να φτάσει και τα 600 χιλιόμετρα. Με την τεχνολογία της γρήγορης φόρτισης, το E-Legend μπορεί να βρίσκεται στον δρόμο σε λιγότερο από 30 λεπτά και να διανύσει απόσταση έως και τα 500 χιλιόμετρα.

 

PEUGEOT-E-LEGEND-23

 

Σίγουρα πρόκειται για ένα πρωτότυπο όχημα με εξαιρετική σχεδίαση και τεχνολογίες που πολύ δύσκολα θα δούμε στους δρόμους με την μορφή που έχει ως πρωτότυπο.

Δείχνει όμως τα άλματα που έχει κάνει η Peugeot σε θέματα σχεδίασης, καινοτομιών αλλά και έξυπνων στοιχείων συνδεσιμότητας των αυτοκινήτων της με τον οδηγό.

ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ PEUGEOT ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ PEUGEOT BESIKOS

 

 

 

Πηγή άρθρου: CNN Greece