
Έχει πολύ ενδιαφέρον το πως ξεκίνησε η παραγωγή της πρώτης Lamborghini. Η Ιταλική φίρμα έφτιαχνε τρακτέρ και ο ευγενής ιδιοκτήτης της είχε αγοράσει μια Ferrari από τον επίσης Ιταλό φίλο του Enzo. Ο Ferruccio Lamborghini πήγαινε και έκανε συνεχώς παράπονα για το αυτοκίνητο που αγόρασε στον Enzo Ferrari. Ο Enzo διαφωνούσε μέχρι που μάλωαν και σταμάτησαν να μιλάνε μεταξύ τους. Έτσι ο Ferruccio αποφάσισε να φτιάξει μόνος του ένα υπέρ-αυτοκίνητο το 1960.
Τα αυτοκίνητα του Lamborghini πήραν το όνομα του και από τότε έχουν εξελιχθεί σαφώς πάρα πολύ.
Στα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής μια αλλαγή λιπαντικών είναι από τις πιο απλές και γρήγορες διαδικασίες. Σηκώνεται το αυτοκίνητο, λύνει κάποιος την τάπα του κάρτερ, αδειάζει τα λάδια σε ειδικό σκεύος και προωθεί προς ανακύκλωση την χρησιμοποιημένη ποσότητα λιπαντικού. Αυτή τουλάχιστον είναι η τυπική διαδικασία στα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής ή αλλιώς συμβατικά αυτοκίνητα.
Όταν όμως έχει να κάνει με super-cars τότε αλλάζει λίγο η διαδικασία και απαιτείται περισσότερος χρόνος αλλά και εργασία μέχρι να φτάσει ο μηχανικός στο κάρτερ του αυτοκινήτου. Στο μοντέλο της Lamborghini που ακούει στο όνομα Huracan, η αντικατάσταση λαδιών ξεπερνά τις 4 ώρες και μόνο αν η αντικατάσταση γίνει από έμπειρο μηχανικό.
Για να αδειάσει τα λάδια ο έμπειρος μηχανικός λοιπόν πρέπει να αφαιρέσει 3 πάνελς και πάνω από 50 βίδες. Η ποσότητα λαδιού που λιπαίνει τον V10 του “τέρατος” αυτού αγγίζει τα 10 λίτρα πλήρως συνθετικού λαδιού 5W40. Αξίζει να αναφέρουμε ότι ένα συμβατικό αυτοκίνητο χρειάζεται 3-4 λίτρα λιπαντικού κινητήρα σε μια αντικατάσταση.
Χρησιμοποιήσαμε την λέξη “τέρας” γιατί ο κινητήρας αυτός είναι χωρητικότητας 5,200κ.εκ. και αποδίδει 580 ίππους. Στην έκδοση Performante φτάνει τους 640 ίππους, με κάτι λίγο πάνω από τα 2 δεύτερα να πιάνει τα 100 χλμ από στάση! Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 325 χιλιόμετρα ανά ώρα. Επιδόσεις που μοιάζουν με super-sport μηχανή και όχι με αυτοκίνητο.
Όταν τελικά ο έμπειρος μηχανικός φτάσει στο κάρτερ, θα πρέπει να λύσει όχι μία αλλά οκτώ βίδες για να βγει το λιπαντικό του αυτοκινήτου αυτού.
Με αυτά και με άλλα μια αντικατάσταση λαδιών σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι κάτι που χρειάζεται εξειδίκευση, απαιτεί αρκετό χρόνο, δεν είναι απλή διαδικασία και μπορεί να φτάσει τα €1,000.
Κάντε εγγραφή στο newsletter μας για να λαμβάνετε προσφορές και νέα.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.