Προς Πώληση η Ferrari του Martini

ferrari martini f40

Η συγκεκριμένη Ferrari F40 παλιότερα ήταν στην ιδιοκτησία του πρώην γνωστού πιλότου της Formula 1, Pierluigi Martini. O δημοφιλής πιλότος Martini την είχε αγοράσει το 1991, με το υπέρ-αυτοκίνητο να έχει μεταβιβαστεί άλλες τρεις φορές μέχρι και το 2019.

Ferrari F40 γυμνό και άγριο όσο δεν πάει

Το αυτοκίνητο έχει λίγα χιλόμετρα για την χρονολογία κατασκεύης του και είναι μόλις τα 29.000 χλμ, εξοπλίζεται με καινούρια ρεζερβουάρ και έχει όλα τα πιστοποιητικά για να θεωρηθεί Ferrari Classiche.

Το αυτοκίνητο διατίθεται προς πώληση από την Veloce Classic με την τιμή πώλησης να ανέρχεται στα 1,1 εκατομμύρια ευρώ. Πρόκειται για ένα κλασσικό αυτοκίνητο που μόνο έχει να προσθέσει στην συλλογή του όποιου ενδιαφερόμενου. 

Autobesikos.gr

Η Ferrari F40 είναι ένα αυτοκίνητο που φέρνει στο μυαλό των περισσότερων ανθρώπων την αναφορά των λέξεων “δεκαετία ‘80”. Το μοντέλο που κατάφερε να συνεχίσει επάξια την κλορονομιά της GTO. Αλλά όχι απλά συνέχισε, αλλά την ξεπέρασε κατά πολύ. Ανέβασε τον πήχη πολύ ψηλα για την κατηγορία αυτή. Μάλιστα ξεπέρασε τόσο πολύ τις δυνατότητες της GTO που ακόμη και ο διάδοχος της δεν κατάφερε να την ξεπεράσει.

Είναι ένα μοντέλο που δεν φημίζεται για τον πλούσιο εξοπλισμό και τις ανέσεις. Είναι γυμνό και τόσο άγριο όσο ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο. Η F40 είναι το μοντέλο με το οποίο η Ιταλική φίρμα γιόρτασε την επέτειο των 40 χρόνων παραγωγής αυτοκινήτων για τον δρόμο. Επιπρόσθετα, ήρθε σε μία χρονική στιγμή που έγραψε και τραγική ιστορία, διότι ήταν το τελευταίο αυτοκίνητο που είδε να παράγεται ο Enzo Ferrari πριν πεθάνει, το καλοκαίρι του 1988. Οι λάτρεις της Ferrari προσπαθούσαν  να συνέλθουν από το σοκ ή από την “Μαύρη Δευτέρα” όπως χαρακτήρισαν την ημέρα του θανάτου του και η F40 ήταν «η γροθιά στο στομάχι» που χρειαζόταν.

Ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό χωρίς υδραυλικό τιμόνι, υποβοήθηση στο σύστημα φρένων, χωρίς ηλεκτρονικά συστήματα. Περίπου 1.300 F40 βγήκαν από τις γραμμές παραγωγής στο Μαρανέλο, όπου βρίσκεται το εργοστάσιο της Ferrari. Το μοντέλο παίρνει την ισχύ του από τον κινητήρα biturbo V8 των 2,9 λίτρων ο οποίος αποδίδει 478 ίππους. Στις επιδόσεις του, εντύπωση κάνουν τα 0-100 χλμ/ώρα όπου έρχονται σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα. Ένα χαρακτηριστικό του κινητήρα μάλιστα για την εποχή, ήταν ότι έκανε εκτεταμένη χρήση μαγνησίου, μιας και το κάρτερ λαδιού, οι κυλινδροκεφαλές, οι πολλαπλές εισαγωγής και το περίβλημα του κιβωτίου ταχυτήτων ήταν κατασκευασμένο από μαγνήσιο.

Αναζητάτε ένα Ατρακάριστο & Εξαιρετικό Αυτοκίνητο από 1ο Χέρι?

Back to top