Blog

Θέματα για το αυτοκίνητο και την εμπειρία οδήγησης

Δεν υπάρχει πλέον καμία αμφιβολία ότι τα παιδικά καθίσματα στο αυτοκίνητο είναι ΑΚΡΩΣ απαραίτητα και έχουν αποδείξει την χρησιμότητα τους διαχρονικά. Πλέον θεωρείται αδιανόητο κάποιος που έχει μικρό παιδί να διανύσει έστω και μια μικρή απόσταση χωρίς να έχει τοποθετήσει το παιδί στο ειδικό κάθισμα.

Οι κατασκευαστές συνεχίζουν να εξελίσσουν αυτά τα καθισματάκια τόσο στο επίπεδο της άνεσης, του design όσο και στο επίπεδο της ασφάλειας. Έτσι έκανε την εμφάνιση του το εν λόγω κάθισμα το οποίο διατίθεται και στην Ελληνική αγορά.

Το πρώτο παιδικό κάθισμα με αερόσακο είναι πραγματικότητα

Από τα πρώτα σημεία εξέλιξης των παιδικών καθισμάτων ήταν η τοποθέτηση του συστήματος Isofix. Πλέ

Το 2018 το ABS θεωρείται πλέον δεδομένο σύστημα ενεργητικής ασφάλειας σε ένα αυτοκίνητο και δεν ρωτάμε καν αν περιλαμβάνεται στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου. Από το 2004 και με οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης περιγράφεται ως υποχρέωση σε όλα τα καινούρια οχήματα για τις εταιρίες παραγωγής αυτοκινήτων. Αυτοκίνητα που δεν το έχουν, δεν βγάζουν έγκριση τύπου και δεν μπορούν να ταξινομηθούν εντός των συνόρων της Ευρώπης.

Το ABS αύξησε σημαντικά την ενεργητική ασφάλεια

Το ABS ή αλλιώς Anti-lock Braking System ή και Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος των Τροχών στα Ελληνικά. Ουσιαστικά είναι το σύστημα που αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών σε βίαιο φρενάρισμα, που ως αποτέλεσμα είχε την ολίσθηση αλλά και τη

θα υπάρχουν φανάρια στο μέλλον

Δεν υπάρχει αντίρρηση ότι τα φανάρια κυκλοφορίας παίζουν καθοριστικό ρόλο στην καθημερινή μετακίνηση με τα αυτοκίνητα μας. Στις ημέρες μας αλλά και στο άμεσο μέλλον που οι συνήθειες και τα πράγματα κινούνται περισσότερο στην σφαίρα του ψηφιακού, τα φανάρια θα μοιάζουν σαν απομεινάρια από το παρελθόν. 

Θα υπάρχουν άραγε φανάρια στο μέλλον?

Στατιστικές έρευνες δείχνουν πως ο μέσος οδηγός περνά περίπου 2 ημέρες τον χρόνο στην αναμονή ενός φωτεινού σηματοδότη! Εντυπωσιακό αν το αναλογιστεί κάποιος. Επιπρόσθετα αν δούμε την επιβάρυνση από εκπομπές ρύπων αλλά και την κατανάλωση σε καύσιμο, τότε σίγουρα αυτό έχει μια επίπτωση στο οικοσύστημα του πλανήτη μας. 

Για αυτόν τον λόγο

αυτοκίνητο τρίγωνο

Χωρίς αντίρρηση υπάρχουν κάποια σημάδια βλαβών στο αυτοκίνητο που σου «φωνάζουν» και δεν πρέπει να τα αγνοήσεις αν θέλεις να μην μεγαλώσει δραματικά το κόστος επισκευής τους. Ας δούμε παρακάπω ποια είναι τα σημάδια που δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να αγνοείς.

Σημάδια SOS του αυτοκινήτου για άμεση επισκευή

Σου έχουν πει στον δρόμο ή έχεις παρατηρήσει και μόνος σου ότι η εξάτμιση βγάζει καυσαέρια με διαφορετικό ή ακόμη και περίεργο χρώμα

Αν έχεις δει αυτό το σημάδι τότε πρώτα πρέπει να προσδιορίσεις το χρώμα για να έχεις μια ιδέα περί τίνος πρόκειται. Για παράδειγμα είναι περισσότερο μαύρου χρώματος τα καυσαέρια? Τότε κατά πάσα πιθανότητα, το αυτοκίνητο έχει πρόβλημα στην καύ

κατάργηση κλειδιών στο αυτοκίνητο

Αν κάποιος μας ρωτήσει ποιο είναι το αντικείμενο που κρατάμε την περισσότερη ώρα πάνω μας σε καθημερινή βάση, όλοι θα καταλήγαμε στο κινητό τηλέφωνο. Πλέον τα κινητά μας έχουν περάσει στην λογική των έξυπνων συσκευών και για αυτό τείνουν να ονομάζονται Smartphones.

Η αυτοκινητοβιομηχανία γνωρίζει καλά αυτήν την συνήθεια του κοινού και την επαφή με τα smartphones και για αυτόν τον λόγο υπάρχουν σχέδια κατάργησης των παραδοσιακών κλειδιών αυτοκινήτου.

Τι θα ακολουθήσει όμως για την χρήση στο αυτοκίνητο?

Το δεδομένο είναι ότι έχει συσταθεί ένα group εταιριών κάτω από το όνομα Car Connectivity Consortium (CCC) που αποτελείται από ονόματα της αυτοκινητοβιομηχανίας αλλά και γνωστούς κατασκευαστές κινητών

τεχνολογίες & αυτοκίνητο

Στο άμεσο μέλλον υποστηρίζεται από τους ειδικούς του αυτοκινήτου ότι πολλές από τις τεχνολογίες των «έξυπνων» τηλεφώνων (smartphones) θα περάσουν στην παραγωγή των αυτοκινήτων. Συγκεκριμένα υποστηρίζεται ότι στο κοντινό μέλλον τα αυτοκίνητα δεν θα έχουν τα παραδοσιακά κλειδιά. Ο χρήστης του οχήματος θα μπορεί να ξεκλειδώνει τις λειτουργίες του αυτοκινήτου με τεχνολογία που θα δανειστεί από τα κινητά. Λέγεται ότι αυτές οι τεχνολογίες δεν θα είναι διαθέσιμες μόνο στις καλά εξοπλισμένες εκδόσεις. Το αντίθετο, θα είναι μαζικά διαθέσιμες στα περισσότερα αυτοκίνητα και θα προσφέρονται στις μεσαίες εκδόσεις εξοπλισμού.

Αναγνώριση αποτυπώματος & προσώπου

Κάποια από τα κινητά της

επιλογέα ταχυτήτων στο αυτοκίνητο

Κάποιοι ειδικοί υποστηρίζουν ότι τα αυτοκίνητα του μέλλοντος δεν θα έχουν μηχανικό κιβώτιο σχέσεων και επιλογέα ταχυτήτων. Επιπρόσθετα αναφέρουν ότι δεν θα έχουν καν συμπλέκτη και κιβώτιο με ταχύτητες. Σίγουρα η εποχή αυτή είναι ακόμη μπροστά μας και θα χρειαστούν κάποια χρόνια για να περάσει αυτή η τεχνολογία στο μέσο αυτοκίνητο που κυκλοφορεί στους δρόμους. Μέχρι τότε μπορούμε να δούμε πως πρέπει να μεταχειρίζεται ένας οδηγός των επιλογέα ταχυτήτων στο αυτοκίνητο του.

Τι είναι καλό να αποφεύγετε στην χρήση του επιλογέα

Ένα από τα κυριότερα σημεία, οι περισσότεροι οδηγοί, αφήνουν το δεξιό χέρι τους επάνω στον επιλογέα των ταχυτήτων, μετατρέποντας τον κάπως σε υποβραχιόν

οδήγηση στην βροχή Blog

Σίγουρα ο βροχερός καιρός είναι κάτι που αρέσει σε πολλούς από εμάς. Μας αρέσει να ακούμε την βροχή, να την κοιτάζουμε από το παράθυρο μας πίνοντας έναν ζεστό καφέ ή τσάι. Σε πολλούς αρέσει ακόμη και όταν βρίσκονται έξω στον δρόμο εκτεθιμένοι, δίνει αυτήν την αίσθηση της ελευθερίας και της γλυκιάς χειμωνιάτικης μελαγχολίας μαζί.

Ωστόσο, πόσο πολύ μας αρέσει να οδηγούμε κάτω από συνθήκες βροχής?

Οι πιο πολλοί νιώθουν ένα μικρό άγχος με την βροχή. Ειδικά με τις πρώτες βροχές όπου ακόμη το οδόστρωμα δεν έχει ακόμη ξεπλυθεί και είναι λίγο πιο επικίνδυνο. Σε τέτοιες καιρικές συνθήκες πολλοί οδηγούν με το χέρι στην κόρνα, ήδη εκνευρισμένοι και αναμένοντας κάποιον να οδηγήσει λίγο πι

φρένο στο αυτοκίνητο

Όταν αναφέρει κανές το φρένο και τον τρόπο φρεναρίσματος, ο καθένας μας αντιλαμβάνεται κάτι το διαφορετικό ίσως.  Το κακό για όλους όσους κινούνται στον δρόμο είναι ότι όσοι οδηγούν δεν έχουν απόλυτα την σωστή άποψη αλλά και την άισθηση για τον σωστό τρόπο πέδησης του οχήματος. Η συνέπεια είναι όπως όλοι αντιλαμβανόμαστε, η πρόκληση κάποιων ατυχημάτων στον δρόμο από λάθος εκτίμηση και αδέξιο χειρισμό του αυτοκινήτου.

Ας δούμε παρακάτω τι θα ήταν καλό να έχουμε υπόψην όταν οδηγούμε και σαφώς χρησιμοποιούμε το σύστημα πέδησης του αυτοκινήτου μας.

Επιστροφή στα βασικά!

Το πρώτο και κύριο μέλημα μας, όταν οδηγούμε είναι να τηρούμα αποστάσεις ασφαλείας από το προπορευόμενο αυτο

οροφή και επιπρόσθετη αξία

Κακά τα ψέμματα, ζούμε σε μια από τις πιο ηλιόλουστες χώρες του κόσμου. Όλοι γνωρίζουμε ότι έχουμε τις 280 από τις 365 ημέρες του χρόνου ηλιοφάνεια και καλό καιρό. 

Για να χαρούμε με το αυτοκίνητο μας τον ήλιο εκτός από την επιλογή του Cabrio έχουμε και τα αυτοκίνητα με τις ανοιγόμενες ηλιοροφές. Οροφές που εκτός από ηλεκτρικές, φιμέ είναι και πανοραμικές σε πολλά αυτοκίνητα. Μια πανοραμική ηλιοροφή μπορεί να δώσει ακόμη μεγαλύτερη απόλαυση στις εξορμήσεις σας, μιας και προσδίδει το αίσθημα της απόλυτης ελευθερίας.

Ας δούμε το παράδειγμα της αναδιπλούμενης οροφής

mercedes cabrio

Κάποιοι θυμούνται ότι στην δεκαετία του 90′ η τάση ήταν τα αυτοκίνητα με αναδιπλούμενες οροφές. Εκτός από τις πιο ακ

Back to top