
Σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο αυτό που είναι το πιο ακριβό αλλά και πιο περίπλοκο στην κατασκευή του είναι οι μπαταρίες του.
Για να καταλάβετε το υπέρογκο ποσό που μπορεί να κοστίσουν οι μπαταρίες ενός ηλεκτρικού οχήματος, σκεφτείτε ότι μπορεί να υπερβεί και το 40% τους κόστους παραγωγής ολόκληρου του αυτοκινήτου.
Για να γίνει η παραγωγή με αποτελεσματικό τρόπο, απαιτούνται οι κατάλληλες συνθήκες και μεγάλη ακρίβεια. Οι κατασκευαστές πρέπει να φτιάξουν μπαταρίες που θα έχουν υψηλά στάνταρ ποιότητας, απόδοσης αλλά και ασφάλειας για τους επιβάτες ενός τέτοιου αυτοκινήτου.
Παρακολουθήσαμε ένα σχετικό video στο Youtube όπου μοιραζόμαστε παρακάτω και μπορείτε να δείτε πως γίνεται η κατασκευή των κυψελών, των στοιχείων αλλά και πως τοποθετούνται οι ηλεκτρολύτες σε μια μπαταρία που θα δώσει κίνηση σε ένα ηλεκτρικό όχημα.
Το video αυτό προέρχεται από την πρότυπη μονάδα παραγωγής του εργοστασίου της VW στην Γερμανία. Οι μπαταρίες αυτές τοποθετούνται στο ηλεκτρικό μοντέλο της Audi που ήδη πωλείται κανονικά. Επίσης προορίζονται για το Golf που θα έρθει στην συνέχεια ως ηλεκτρικό.
Η παραγωγή στο εργοστάσιο αυτό που θα ολοκληρωθεί σε συνεργασία με το Σουηδικό εργοστάσιο κατασκευής μπαταριών Northolt θα αρχίσει από το 2023.
Επιπλέον η δυναμικη του εργοστασίου θα φτάσει τα 16 GWh ανά έτος.Όταν τελειώσει το εργοστάσιο θα δημιουργήσει περίπου στις χίλιες νέες θέσεις απασχόλησης.
Τώρα που βρίσκεται ακόμη σε πιλοτική φάση η γραμμή παραγωγής, απασχολούνται 300 άνθρωποι της επιστημονικής κοινότητας του αυτοκινήτου και πάνω στην έρευνα, κατασκευή, και εξέλιξη των μπαταριών λιθίου.
Πηγή: CNN Greece
Κάντε εγγραφή στο newsletter μας για να λαμβάνετε προσφορές και νέα.