
Χωρίς αντίρρηση υπάρχουν κάποια σημάδια βλαβών στο αυτοκίνητο που σου “φωνάζουν” και δεν πρέπει να τα αγνοήσεις αν θέλεις να μην μεγαλώσει δραματικά το κόστος επισκευής τους. Ας δούμε παρακάπω ποια είναι τα σημάδια που δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να αγνοείς.
Αν έχεις δει αυτό το σημάδι τότε πρώτα πρέπει να προσδιορίσεις το χρώμα για να έχεις μια ιδέα περί τίνος πρόκειται. Για παράδειγμα είναι περισσότερο μαύρου χρώματος τα καυσαέρια? Τότε κατά πάσα πιθανότητα, το αυτοκίνητο έχει πρόβλημα στην καύση του μείγματος. Αν το χρώμα είναι περισσότερο άσπρου χρώματος από ότι συνήθως, τότε μάλλον γίνεται καύση λιπαντικού από τον κινητήρα. Αν καίει λάδια σημαίνει ότι στον χώρο καύσης υπάρχει διαρροή λιπαντικού που κατά πάσα πιθανότητα έχει προκληθεί από τα μέταλλα του κινητήρα.
Σε κάθε περίπτωση όμως θα πρέπει να επισκεφτείς το συνεργείο της εμπιστοσύνης σου για άμεση εκτίμηση και επισκευή.
Εκεί όπου έχεις αφήσει σταθμευμένο το αυτοκίνητο σου βλέπεις κηλίδα λιπαντικού από κάτω.
Καταρχήν θα πρέπει να βεβαιωθείς ότι το φαινόμενο αυτό προέρχεται από το δικό σου όχημα και όχι από κάποιο άλλο που είχε παρκάρει στην ίδια θέση λίγο πριν από εσένα. Επιπλέον, το φαινόμενο αυτό παρατηρείται περισσότερο σε αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας. Μάλιστα κάποιοι ιδιοκτήτες παλαιότερων αυτοκινήτων, θεωρούν σχεδόν φυσιολογικό να χάνει το αυτοκίνητο λίγα λάδια. Ωστόσο, σε κάθε αυτοκίνητο παλαιότερο ή μη, θα πρέπει να γίνει άμεσος έλεγχος. Μέχρι να γίνει αυτό, θα πρέπει ο οδηγός να κοιτάζει ακόμη πιο συχνά την στάθμη του λιπαντικού και να συμπληρώνει λάδι εφόσον αυτό απαιτείται. Σε καμία περίπτωση δεν είναι αυτή η λύση! Το αυτοκίνητο θα πρέπει να πάει άμεσα σε συνεργείο για διάγνωση και επισκευή προκειμένου να γλυτώσετε τα “χειρότερα”.
Αν κάτι από τα δύο συμβαίνει στο αυτοκίνητο σου, σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να οδηγείς ήσυχος γιατί μπορεί να ακινητοποιηθεί ανά πάσα στιγμή. Το κόστος επισκευής στις περισσότερες τέτοιες περιπτώσεις είναι σχετικά χαμηλό μιας και αυτό οφείλεται σε χαλαρό ιμάντα. Μια απλή ρύθμιση ή αντικατάσταση του ιμάντα είναι η λύση και πρέπει να το κάνεις άμεσα.
Αυτό το φαινόμενο είναι πιο σύνηθες όταν πατάς φρένο ή γενικά απαιτείται η λειτουργία δύο ή περισσότερων ηλεκτρικών μερών του αυτοκινήτου. Μην το αφήσεις, ειδικά αν το παρατηρείς στους μήνες με χαμηλότερες θερμοκρασίες. Είναι πολύ πιθανό να σε προδώσει η μπαταρία του αυτοκινήτου και να ακινητοποιηθεί κάπου όπου δεν θα μπορείς να εκκινήσεις την μηχανή του.
Η συμβουλή είναι η ίδια, πρέπει άμεσα να επισκεφθείς το συνεργείο που εμπιστεύεσαι για άμεση διάγνωση και επισκευή.
Αυτό μπορεί να το διαπιστώνεις ως ρετάρισμα ή “κόμπιασμα” στην προσπάθεια επιτάχυνσης με χαμηλές στροφές στον κινητήρα. Σε αυτήν την περίπτωση οι πιο συχνές αιτίες είναι το κακής ποιότητας καύσιμο στον κινητήρα ή δυσλειτουργία κάποιου ηλεκτρικού μέρους του οχήματος. Ο μόνος αρμόδιος είναι ο μηχανικός της εμπιστοσύνης σου για να σε ενημερώσει για την αιτία και το κόστος επισκευής. Πρέπει συνεπώς να γίνει άμεσα διάγνωση και επισκευή του οχήματος και σε αυτήν την περίπτωση.
Πολλοί οδηγοί ενώ παρατηρούν αυτά τα σημάδια τείνουν να τα αγνοούν με την κρυφή ευχή ότι θα διορθωθεί μόνο του το πρόβλημα και σκεπτόμενοι ότι πρόκειται για ένα τυχαίο γεγονός που οφείλεται σε άσχετες εξωτερικές συνθήκες. Για παράδειγμα, κάνει κρύο ή η βενζίνη δεν ήταν καλή και μόλις ξαναβάλουμε θα διορθωθεί το σύμπτωμα κλπ. Να σας διαβεβαιώσουμε ότι σε όλες τις περιπτώσεις που ο οδηγός αγνοεί σημάδια που θέλουν την επέμβαση του ειδικού, το πληρώνει ακριβότερα. Αυτό γιατί μπορεί η βλάβη να προκαλέσει και άλλες βλάβες ή να χρειαστεί μεταφορά του ακινητοποιημένου οχήματος με επιπρόσθετο κόστος.
Κάντε εγγραφή στο newsletter μας για να λαμβάνετε προσφορές και νέα.