
Είναι αντιληπτό ότι οι τάσεις αλλάζουν συνεχώς γιατί όλα όσα αναφέραμε φαίνεται να έρχονται σε δεύτερη μοίρα σε σχέση με το νέο αγαπημένο χαρακτηριστικό των υποψήφιων αγοραστών. Ποιο είναι αυτό? Η νέες τεχνολογίες ενός αυτοκινήτου.
Οι μεγάλοι παίκτες της αγοράς αυτοκινήτου με ηγετικές θέσεις παγκοσμίως, παρουσιάζουν πλέον μοντέλα που προσφέρουν καλές επιδόσεις σε όλες σχεδόν τις μετρήσεις. Μιλάμε για μια άκρως ανταγωνιστική αγορά, όταν μιλάμε για την αγορά του αυτοκινήτου. Οι κορυφαίοι κατασκευαστές έχουν φτάσει στο σημείο να μειώνουν την χωρητικότητα των κινητήρων και να αυξάνουν τις επιδόσεις των αυτοκινήτων ταυτόχρονα.
Αξιοσημείωτο είναι ότι παράλληλα, περιορίζουν την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων. Δεν αμελούν τα επίπεδα ασφάλειας, τόσο την παθητική όσο και την ενεργητική και κατασκευάζουν ακόμη πιο ελφριές και άκαμπτες πλατφόρμες για τα αυτοκίνητα τους. Και αν σκεφτεί κάποιος ότι όλα αυτά πρέπει να τα πετύχουν με διατήρηση ή ακόμη και μείωση του κόστους για τον καταναλωτή, τότε θα διαπιστώσει πόσο ανταγωνιστική είναι η αγορά του αυτοκινήτου.
Όλα τα εργοστάσια της πρώτης δεκάδας, στοχεύουν την πρωτιά. Προσπαθούν να αφουγκραστούν τις ανάγκες των δυνητικών πελατών και να φτιάξουν το πιο προσιτό αυτοκίνητο που θα καλύπτει τις περισσότερες ανάγκες και επιθυμίες του αγοραστή. Ποιος πετυχαίνει την πρωτιά όμως? Εκείνος που πρωτοπορεί και δεν ακολουθά, εκείνος που προσπαθεί να ανακαλύψει τις ανάγκες που θα έχει το κοινό “αύριο” και όχι σήμερα. Αυτό που διαφαίνεται είναι ότι το κοινό έχει αντιληφθεί ότι οι νέες τεχνολογίες είναι που αποδίδουν το περισσότερο και προσφέρουν τα μέγιστα στην συνολική εμπειρία οδήγησης.
Η επόμενη τάση είναι η τεχνολογία στον χώρο του αυτοκινήτου και αυτό έχουν αντιληφθεί οι επιτυχημένες εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον χώρο του αυτοκινήτου. Όταν όμως αναφέρουμε τεχνολογία, δεν εννοούμε τεχνολογία στα μηχανικά μέρη, στον κινητήρα, στο κιβώτιο ταχυτήτων, στο σύστημα πέδησης ή ένα ηλεκτρικό χειρόφρενο. Ούτε όμως την τεχνολογία που έχει εξελιχθεί στα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Το ESP και το ABS θεωρούνται πλέον δεδομένα στο μυαλό του καταναλωτή και δεν αποτελούν μια ευχάριστη έκπληξη.
Η νέα τεχνολογία που δημιουργεί το WOW effect στα μάτια του καταναλωτή είναι το Connectivity, πόσο συνδεμένο είναι το αυτοκίνητο με τον οδηγό, τους επιβάτες και την εμπειρία οδήγησης. Υπάρχουν συστήματα επικοινωνίας του αυτοκινήτου που προειδοποιούν, ενημερώνουν ή και προφυλάσσουν τον οδηγό. Υπάρχουν συστήματα αποφυγής σύγκρουσης, οθόνες Multi-Media με κάμερες πορείας, ή ακόμη και προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας οδήγησης.
Η τεχνολογία που αναζητά ο σύγχρονος οδηγός όμως, δεν σταματά εδώ. Ένα αυτοκίνητο πρέπει να βοηθά στην σύνδεση του χρήστη με το διαδίκτυο και με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι για τους περισσότερους σύγχρονους ανθρώπους.
Το αυτοκίνητο πρέπει να μας δίνει την δυνατότητα να τηλεφωνήσουμε στους αγαπημένους μας ανθρώπους χωρίς καν να πάρουμε τα χέρια μας από το τιμόνι.
Οι αξιόπιστοι και επιτυχημένοι κατασκευαστές, γνωρίζουν πως να δημιουργήσουν ένα κατάλληλο αυτοκίνητο που θα ικανοποιεί τις ανάγκες του μέλλοντος. Αυτοί οι κατασκευαστές έχουν καταλάβει πλήρως ότι η ανάρτηση, το σύστημα πέδησης, η ασφάλεια, η κατανάλωση και οι επιδόσεις είναι πλέον προαπαιτούμενα. Αυτό που είναι η επιθυμία και η επιταγή του μέλλοντος για τους καταναλωτές, είναι ένα αυτοκίνητο που θα βοηθά την “ψηφιακή” ζωή του οδηγού.
Κάντε εγγραφή στο newsletter μας για να λαμβάνετε προσφορές και νέα.