
Στη Γενεύη και στο σταντ της Bugatti σε πολύ κεντρικό σημείο βρίσκεται ένα αυτοκίνητο που θα παραχθεί μόνο 1 φορά. Σίγουρα πρόκειται για ειδική παραγγελία κάποιου λάτρη της εξαιρετικής αυτής μάρκας. Επίσης σίγουρο είναι ότι πρόκειται για μεγιστάνα που έχει τη δυνατότητα να παταγγείλει ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Σε δημοσιεύματα αναφέρονται φήμες ότι ο άνθρωπος που έδωσε την παραγγελία αυτή είναι ο F. Pierch μεγαλομέτοχος του γκρουπ VW. Ο οποίος ήταν πριν το αφεντικό της μάρκας.
Μπορείτε να δείτε και το video που ακολουθεί με Αγγλικούς υπότιτλους για την ιστορία πίσω από το “Μαύρο Αυτοκίνητο”
Αν αληθεύουν οι φήμες ή όχι για το όνομα του ιδιοκτήτη δεν έχει μεγάλη σημασία γιατί είναι γνωστό το όνομα του αυτοκινήτου. Το όνομα του μοντέλου της Bugatti είναι “La Voiture Noire” ή αλλιώς το Μάυρο Αυτοκίνητο. Για να υλοποιηθεί η παραγωγή του αυτοκινήτου αυτού, ο υποψήφιος ιδιοκτήτης θα χρειαστεί να εκταμιεύσει κάτι περισσότερο από 11 εκατομμύρια ευρώ. Αυτό το ποσό κατατάσσει το μοντέλο ως το ακριβότερο αυτοκίνητο στο κόσμο.
Σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας πηγή έμπνευσης ήταν ένα από τα πιο σημαντικά αυτοκίνητα της γαλλικής εταιρείας, η Type 57 SC Atlantic. Το μοντέλο αυτό είναι δημιούργημα του γιου του ιδρυτή της μάρκας Jean Bugatti που κάτω από τα 30 έτη της ζωής του πήρε συνολικά το τιμόνι της μάρκας. Στο χρονικό διάστημα 1936 έως και το 1938 η Atlantic μπήκε σε παραγωγή μόλις 4 φορές -μια S και 3 SC. Οι 3 τελευταίες εκδόσεις να έχουν υπερτροφοδότηση με μηχανικό υπερσυμπιεστή (compressor).
Μέχρι και σήμερα έχουν φτάσει οι τρεις και όχι η προσωπική έκδοση του J.Bugatti που είχε αριθμό πλαισίου τον 57453. Υπολογίζεται ότι αν υπήρχε τρόπος να βρεθεί αυτό το αυτοκίνητο, η αξία του θα ξεπερνούσε τα 100 εκ. ευρώ. Το αυτοκίνητο αυτό χάθηκε από την εισβολή των Γερμανικών στρατευμάτων στην Αλσατία το 1938.
Το «Μαύρο Αυτοκίνητο» είναι φτιαγμένο στο 100% από ανθρακόνημα, ενώ συγκριτικά με τη Chiron στην οποία άλλωστε και πατάει ο σχεδιαστής της Etienne Salome έχει επιμηκύνει το μπροστινό μέρος για να προσδώσει ακόμα πιο εντυπωσιακά στοιχεία στο σχεδιασμό. Η σχεδίαση υπερτονίζεται από τα διογκωμένα φτερά αλλά και από την ενσωμάτωση των προφυλακτήρων στο συνολικό look του αμαξώματος.
O πανίσχυρος κινητήρας βέβαια δεν είναι άλλος από το κομψοτέχνημα της Bugatti τον W16 χωρητικότητας 8.000 κυβικών, εξοπλισμένος με τέσσερα turbo δίνει την τρομακτική ισχύ των 1.500 ίππους με ροπή τα 1.600 Nm.
Κάντε εγγραφή στο newsletter μας για να λαμβάνετε προσφορές και νέα.